„ZELENÁ“ TECHNOLOGIE PRO OBNOVENÍ VÝKONU BENZÍNOVÝCH, NAFTOVÝCH, LPG (LPG) A CNG MOTORŮ MOTOCYKLŮ, AUTOMOBILŮ A LEHKÝCH PRŮMYSLOVÝCH VOZIDEL.
S využitím vodíkových elektrolytických článků a technologií řízení procesů je možné získat plyn (HHO) složený z 2/3 vodíku a 1/3 kyslíku, který je přiváděn pod nízkým tlakem do sacího okruhu motoru, způsobuje mnohem účinnější spalování hořlavé směsi, zvýšení teploty spalovací komory a způsobující "rozdrcení" karbonových usazenin přítomných ve ventilech a na povrchu válců. To zahrnuje obnovení původního kompresního poměru a provede "obnovení" ” katalyzátoru, DPF/FAP, EGR ventilů, turbodmychadla a uvolňování protitlaku výfukových plynů a změny složení výfukových plynů. Tato zařízení mají sloužit jako pomůcka pro použití diagnostických testerů, s cílem poskytnout koncovému uživateli platnou pomoc při obnově motorů s problémy. Dekarbonizátory řady SPIN jsou postaveny s filozofií výroby HHO při zachování
teplota elektrolytu do 40 °C, aby se nevytvářela vodní pára, která je neúčinná při obnově účinnosti motoru. Produkt OXY MASTER je schopen zasahovat u benzínových/dieselových motorů do 8000ccm.
Doba dekarbonizace se liší podle obsahu motoru, stavu km a znečištění. Cca 80 minut.